Inzerát na prodej nemovitosti musí zaujmout na první přečtení

Inzerát na prodej nemovitosti musí zaujmout na první přečtení

Chcete prodat svoji nemovitost co nejrychleji a za co nejvyšší cenu? I když to může vypadat jednoduše, věřte, že prodat opravdu dobře byt či dům je hotové umění, vyžadující spoustu zkušeností a znalostí. Zkušení makléři mají za sebou celý tým odborníků, kteří přesně vědí, co dělat. Mezi nimi nikdy nechybí copywriter, odborník, který napíše poutavý inzerát, jenž dokáže zaujmout případného zájemce a rozhodně nezapadne mezi ostatní fádní inzeráty.

Kdo to je copywriter a s čím umí pomoct?

Copywriter je odborník na psaní textů. Nejenže nedělá gramatické či stylistické chyby, ale dokáže text napsat zajímavě, originálně a srozumitelně, takže jím napsaný inzerát doslova vyčuhuje mezi leckdy nesrozumitelnými inzeráty. Ti nejlepší realitní makléři vždy spolupracují s copywritery, texty nikdy nevymýšlejí sami.

Proč je tak důležité napsat poutavý inzerát?

Samozřejmě jenom dobrý inzerát nemovitost neprodá, nicméně je důležitou součástí celého balíčku, který nemovitost prodá co nejvýhodněji. Podcenění jakékoliv jeho části vás může připravit o statisíce. Existuje spousta serverů s inzercí a konkurence mezi inzeráty je čímdál větší, není tedy jednoduché kupujícího zaujmout. Správně napsaný text a profesionální fotky můžou rozhodnout o tom, zda si zájemce inzerát vůbec přečte až do konce.

Copywrighter

Nejlepší realitní makléři vždy spolupracují s copywritery, texty nevymýšlejí sami.

Jaký je tedy rozdíl mezi správně a špatně napsaným inzerátem?

Neodborně napsaný inzerát je na první pohled nudný. Je příliš dlouhý, má souvislý text bez odstavců, věty jsou příliš dlouhé, často jsou v něm i gramatické či stylistické chyby, informace v něm nejsou logicky poskládané a je doplněn amatérskými fotografiemi. Naopak odborný text by měl zaujmout na první pohled. Je krátký, výstižný, informace jsou jasně a srozumitelně formulované, má logickou strukturu a nejsou v něm žádné pravopisné chyby. Doplňují ho profesionální fotografie.

Celý obor realitního makléřství se neustále profesionalizuje a už dávno neplatí, že makléř je všeuměl, který nemovitost celou upraví, nafotí, napíše inzeráty, udělá propagaci a nakonec prodá. U dobrých makléřů závisí výsledek na celém týmu, který makléř vede od přípravy nemovitosti na prodej (homestaging, profesionální fotografie, 3D virtuální prohlídka), přes on-line marketing až po podepsání smlouvy a předání klíčů.

Týmová práce

U nejlepších makléřů závisí výsledek na celém týmu specialistů, který makléř vede.

Chcete prodat nemovitost za co nejvyšší cenu? Bez profesionálního makléře se dnes neobejdete. My vám takové makléře pomůžeme najít.

Štítky: Prodej nemovitosti

Nejčtenější příspěvky na blogu

SPOLUPRACUJÍCÍ REALITKY