Majitelé volných půdních prostor, jako jsou společenství vlastníků jednotek (SVJ) nebo bytová družstva (BD), si většinou uvědomují, že tyto prostory představují cenný kapitál. Jak ale efektivně využít jejich potenciál? Můžete je nabídnout stavebním…
Prodej nemovitosti může být náročný proces, ale s jasným plánem a správnými kroky se může stát mnohem jednodušší a úspěšnější. Pokud se chystáte prodat svůj byt či dům, zde je sedm klíčových kroků, které vám pomohou dosáhnout co nejlepších výsledků.…
Téměř každý den si můžeme v novinách přečíst článek o tom, jak rostou úroky u hypotečních úvěrů, byty se téměř neprodávají, protože (nejenom) mladí na ně nemají peníze a velká část lidí se přiklání k nájemnímu bydlení. Co se teď děje na realitním…
Chcete koupit krásnou velkou louku a začít na ní stavět? Nebo jste zdědili po babičce starý sad s polem a líbilo by se vám v něm bydlet? Pokud se opravdu rozhodnete stavět na poli, louce či v sadu, jako první vás čeká přeměna pozemku na stavební…
Ceny nemovitostí jsou ovlivňovány spoustou faktorů a jsou úzce provázány s aktuální ekonomickou situací daného regionu a státu. Samozřejmě se vyvíjí v čase a jakákoliv ekonomická krize je okamžitě následována pádem či aspoň stagnací cen nemovitostí.…
Prodáváte nemovitost a uvědomujete si, že nemáte čas ani chuť se jejím prodejem zabývat osobně? Správně jste se rozhodli svěřit její prodej zkušené a ověřené realitní kanceláři a teď vás čeká její výběr. Ten ale není jednoduchý. Správně vybraná…
Prodáváte nemovitost, rozhodli jste se její prodej svěřit realitnímu makléři a rádi byste našli takového, který vaši nemovitost prodá rychle a výhodně? Nebo jste nemovitost začali prodávat svépomocí a poté, co jste inzerovali na realitních…
Výše provize realitní kanceláře je pro spoustu majitelů první otázkou, kterou se při prodeji nemovitosti zabývají. Velká většina se rozhodne byt prodávat sama právě kvůli snaze za provizi ušetřit. Mají pocit, že zaplatí spoustu peněz téměř za nic.…
Chcete získat za vaši nemovitost co nejvíce peněz? Klíčem k úspěchu je určení správné nabídkové ceny. Důležité je také načasování prodeje a marketingová strategie zaměřená na konkrétní skupinu zájemců. Kdy je to nejlepší období na prodej? Jak…
Pokud prodáváte starší byt či dům, je především v zájmu vás jako prodávajícího zjistit před prodejem jeho skutečný stav a detailně ho popsat v kupní smlouvě. Kupující totiž může až 5 let od koupě reklamovat tzv. skryté vady, na které nebyl před…